Bende aşerme olayı tuttu.Tatlı yedim ama hiç aşerme olmadı ki normalde çok tatlıcıyımdır.Hiçbir zaman şu tatlı olsada yesem demedim.Canım genelde tuzlu ekşi şeyler çekti ve kızım olacak.Çin takvimi rus takvimi yüzük vs hiçbiri tutmadı.Genelde kızda mide bulantısı çok olur derler ama mide bulantısıda yaşamadım