Son_gul Kafam çok karıştı her gittiğim doktor farklı cinsiyet söylüyor başına gelen var mı her doktor kendinden emin konuşuyor
Hulya-ifsa Son_gul maalesef aynısı başıma geldi 18+4 hala net değil cinsiyet detaylı ultrasonu bekliyorum
Hamdiyevural Son_gul ay bozde 20 haftalık oldu hala kesin cinsiyetini soyeleyn doktor yok 2 doktor kız gibi diyor kesin ko diyorum yok kesin değil diyorlar ne yapixagimizi sasirdik valahi
Son_gul Hamdiyevural bana kesın dıyorlar erkek dıyen doktor net kesın erkek dedi koz diyen doktor net kesın kız diyor
Hulya-ifsa susaMom_ yaaaa ciddi misin detaylıdada mı çıkmama ihtimali var 🥲 bacak arası gözüktü bizde boş gözüktü ama doktor yine de net kız demiyor benziyor diyor sadece
Son_gul YncaY evet 3 çizgi gördüm ama erkek dedıgınde de çıkıntı gördüm gerçekten insan stres edıyor cinsiyetı ne diye
susaMom_ Hulya-ifsa Canım benim bebiş bacak arasını açmıyor 20. Haftalarda bana tekme atarken 2 saniyeliğine gördü boş gibi dedi başka da gören eden yok 😅 detaylıda da yarım saat uğraştık ama yok göstermedi asla %90 kız ihtimaliyle ilerliyoruz
Hamdiyevural Son_gul USG fotosu var bariz belli pipisi var kız demeleri delirtiyor yahu kız olsa 3. Çizgi oluyor a bu bildiğiniz pipi yani bekliyc doğuma kadar gına geldi sormaktan
_ozlmm Son_gul bu yüzden tek doktora gitmek en güzeli kafa rahat oluyor 😂😂 detaylı ultrasona girdiniz mi orada kesin sonuç olur diye düşünüyorum
Azizenurrr Kız çocukları ultrasonda çok geç gösteriyor cinsiyet bölgesini hanımlar . Ben iki kızımda da yaşadım , bacak arasını göstermiyorsa kızdır demişti bir doktor ve ilim de de çok okudum bunu kız çocukları göstermezmiş cinsiyetini çok fazla