ozkangulkilic Bugün 36. Haftamız bitiyor ayaklarımdan birinde baş parmağımin alt kısmında hafif bı şişlik var daha da artar mı bilmiyorum ayrıca deli gibi de kaşınıyor hamilelige mi bağlı buda normal mi yani ne yapmak gerekir?
birLinaannesi ozkangulkilic kaşıntı değil ama şişlik bende de var evet 37. Haftama girmek üzereyim. Sağ elimin yüzük parmağı aşırı şişti. Sabahları parmaklarımı falan oynatamıyorum💆🏻♀️ çok illet bir durum
Temmuzmucizesi26 ozkangulkilic tansiyonunuzu ölçüyor musunuz ondan kaynaklı olabilri. Birde bol su için turşu vs gibi tuzlu yiyeceklerdem kaşının bol harekette iyi geliyor