Bugün 9+6 olmuştum aslında. Bebeğimin hareketlerini görme ümidiyle gittiğim hastanede kalbinin durduğunu öğrendim 😪 kürtaja almak istediler. İnanmayıp başka bir klinik doktora gittlm orada da aynı sonuç. 8 haftalıkken durmuş kalbi. Yarın kürtaj olacağım. Öyle canım yandı öyle ağladım ki. Allahım bana sağlıklı bir evlat doğurmayı nasip et 🤲🏻😭😭