Haftaya perşembe günü doğum için doktorumuz gün verdi ve her ne kadar normal istesem de oğluş iri olduğu için sezaryen olacak. Tecrübeli annelerden tavsiye bekliyorum ilk doğumum ve heyecanlıyım şunu şöyle yap böyle yap şeklinde tavsiyelere açığım şimdiden teşekkürler ☺️