Canım bakma sen doktorun yanlışı. Banada benzeri oldu. Gittim kese yok dediler 10 gün sonra gel dediler. Benimde 7 haftada gözüktü kese. Ama içi boş düşün nasıl korktum. Bir hafta sonunda yani 8 haftalıkken bebeğimizi ve kalp atışlarını duyduk şükür. Zaman geçsin biraz tekrar gidersin doktora korkma hiç.