26ilayda dış gebelikse iğne yapılıyor ama dış gebelik olduğunu anlamak kolay değil benim değerim başta birbirine çok yakın çıktı sonra normal gibi artış göstermişti sonra düştü sonra çok az yukseldi (tabi bunlar 2-3 gün arayla oluyor çok uzun ve stresli bi süreç) önce kürtaj oldum sonra yükselince dış gebelik olduğu kesinleşti iğne yapıldı