Bana da 34 . Hafta da doktorum biraz minyon galiba demişti,35. Hafta kontrolünde hiç kilo almadığı için Ankara’ ya perinatoloji bölümüne sevk etti oradaki perinatolog da 1 haftalik bir gerilik oldugunu bunun da sorun teşkil etmeyeceğini söyledi, nst takibi yapılsın sende çocuk hareketlerini hissettiğin sürece sıkıntı olmaz dedi birde tabiki ultrasondan kan akışına bakılsın her doktora gittiğinde dedi şuan 37 Haftalik olduk doktorum demekki minyon olacak annesi gibi diyor yani her zaman her çocuk bir olmuyor ki o ultrason da yapılan ölçümler de yüzde yüz net birsey söylemiyor Türkiye geneli miadında dogan çocuklardan alınan verilerin ortalaması giriliyor cihaza ve olcumlerde ona göre boy kilo vs. Veriliyor. Her çocuk kendine özel oluyor aslında.