Aysegebes Güzel anneler benimle kimler aynı haftada merak ettim. Bugün tam 11 haftalık oldum. Bulantılardan sevinç yaşayamasam da sizde durumlar nasıl? Bir şeyler almaya başladınız mı? Yada bulantı durumlarınız ne?
Diririiririm Aysegebes 2 tane takım aldım canım ben sadece. Bir kaybım vardı onda bazı eşyalar almıştık nasip olursa bu bebeğimizde kullanacağız
Sumisali_ Aysegebes 11+1 den selamlar 👋 bulantılar tam gaz devam 😁 kızım da da doğuma kadar bulantım kusmalar devam etmişti dilerim bunda öyle olmaz 😊 henüz hiç birşey almadım ablasından kullanamadığımız bi çok kıyafet var büyük ihtiyaçlar yine ablasından kalma şimdilik öyle bir sıkıntımız yok 😁
nununundunyasi Aysegebes 11+4 benim de, 8-9.haftalar aşırı bulantılı geçti 2 kilo kaybım var çok şükür şu an geçti ve iştah artmasıyla yola devam 💕 henüz hiç bir şey almadım araştırıyorum sadece sen baktın mı ?
Diririiririm Biz de bugün 10+1 olduk. Bulantılarım gerçekten son bir haftadır çok şiddetlendi. Heyecanla doktor kontrolünü bekliyoruz 😍
Deniz_1 Merhaba ben de bugün 11+6 oldum masallah rahat geçiyor hiçbir şeyim yok mide bulantısı falan hiç olmadı hemen ultrasona gidip görmek istiyorum :D
Betul_ela0 Çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım maşallah tek sıkıntım hemencecik zaman geçsinde göreyim diyorum bebişimi ama zaman geçmiyor 🤦♀️bişeyler almak içinde tabi daha erken diye düşünüyorum 20. Haftamdan sonra küçük küçük başlarım inşallah
Aysegebes nununundunyasi yaaa inşallah benimde geçer bulantılarım sevindim seninkine. Henüz almadım bir şey erken diye ama bir iki yenidoğan alcam kendimi gaza getirmem lazım. Bulantılardan bebişe sevinemedim
nununundunyasi Aysegebes inşallah geçer canım 2.trimesterle birlikte azalıp bir anda bitiyor genelde. Bulantılar da gebeliğin bir parçası ve her şeyin çok çok normal olduğunu gösteriyor o yüzden onu öyle kabul edip geçeceğini bilmek daha çok güç veriyor 🧡
Seyhan000 Aysegebes 11+6 haftalık gebeyim bende bulantım hiç yok çok şükür sadece 2 kez kahvaltımı düzensiz karışık yaptığım için kustum 10-12 tane falan zıbın takım falan annem ve kayınvalidem aldı park beşik kaynım aldı yine battaniye falan da aldılar gördükçe beğendikçe alıyoruz şuanlık hamileliğim çok iyi gidiyo maşallah 🥰