Selam güzel anneler. 11 haftalık hamileyim. 6. Haftalarda başladı bulantılarım ama bu zamana kadar hiç kusmadım daha. Kusmamış olsam bile günlük yaşantıma devam edemiyorum bulantıdan 2 kilo verdim. Doktorum ilaç verdi ama çok işe yaradığını düşünmüyorum. Kusmaya karşı büyük fobim var eski yaşantılardan ötürü. Bulantı şiddetlenip kusma geldiğinde derin nefes alıp gözümü kapatıyorum kusma geçiyo ama bulantı devam. Dediğim gibi 24 saat sürüyo desem yeridir. Bazen çok şiddetli bazen az. Artık dayanacak gücüm kalmadı gerçekten ne önerirsini? Kusarsam rahatlar mıyım? Ama dediğim gibi kusmaya karşı büyük fobim var. Ne zaman geçer bulantılarım? Genelde genetik oluyo diyorlar. İşte annen de akrabanda nasılsa sende de öyle olur gibi. Annem 3 aydan sonra geçmişti benimki dedi. Bende bugün tam 11 bitirdim. Lütfen yardımcı olun ya gerçekten hamileliğimin mutluluğunu yaşayamaz oldum resmen😔