Kızlar merhaba, ilişkiden sonra ertesi gün hapı kullandım. Reglim bugün itibariyle 10 gün gecikti. Bu süre zarfında bugün de dahil 3 tane erken gebelik testi yaptım, hepsi negatif. Kan vermeli miyim yoksa ertesi gün hapı mı reglimi düzensizleştirdi? Çünkü yan etkileri arasında adet düzensizliği de yazıyordu.