Kızlar bugün ikili tarama testi yaptırdım. 12+2 Olduk ense kalınlığı ultrasonda 5.74mm çıktı riskli olarak geçti. Doku almak istediler bebekten izin vermedim şimdi nipt testi yaptırmaya gidiyorum sonucu bu şekilde olup yanılma olan varmı. Yardımcı olun…