Feliz ben de o haftalarda yolculuk yaptım. Köye gittim uzun bi yolculuktur. Bizim köyün yolları da çıkıntılı, virajli. Bi şey olmadı. Yaşayacak olan her türlü yaşar, yaşamayacak olanı da ne yapsak tutamayız. Bi tanıdığım son çocuğunu istememiş, yüksekten ziplamis, düşürmek için bir şeyler yapmış. Ama o hayata sıkı sıkı tutunmuş.
Bir şey olmaz Allah’ın izniyle. Annem şey der, bu pamuk ipliğine mi bağlı, hemen her şeyden bir şey olsun
Allah sağlıkla sıhhatle kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸