Yaren3442 Orada doğum yapmaya karar verdim ama nasıl olduğunu bilmiyorum tek kişilik oda ücretiyle tutulabiliyormu temizliği ilgileri falan nasıldır sizce pazartesi sevcan hanima muayene olacam var mı bu doktordan memnun kalan
Ecrin2016 Bende 3sene once orda doğum yaptım çok memnun kalmıştım simdi tekrar hamileyim şehir hastanesi ne devam ediyorum dediğiniz doktoru hiç duymadım muayene de olmadım