Gizem1504 kaç haftalık canım benim de geçen gittim çok hafif kanama alanı var dedi doktor hiç kan vs geldi mi dedi yok dedim böyle şeyler normal yerleşme sırasında bekledik şeyler dedi yerleşme kanaman bile olabilir korkulacak birşey değil dedi bende rahat bir şekilde ev işi vs yapıyorum
Senin yazılarını okuduktan sonra aşırı tedirgin ve stres oldum 😔 çok geçmiş olsun nasibinde varsa sıkıca tutunur sana Rabbim sağlıklı evlat nasip etsin inşallah 🤲🌸