Bahar-sarioglu Fatma_yzts Bende var 24. Haftada şeker yüklemesinden sonra çıktı on gün diyet verdiler baktık olmuyor insülin başlandı aynı zamanda diyete yine devam ediyorum
Fatma_yzts Bahar-sarioglu Benimde şeker yüklemesinden sonra çıktı diyet yaptım ilaca gerek yok diyet yap dedi ama bebeğin gelişimi önde ve sezeryan olabılır dedi doktor