Moz benimde 1060 cıktı adet tarıhıne gore 6hafta ama carsamba gıttım 4 haftalık gorundü ama benım yumurtlama tarıhım normalden gec oldugu için 4 haftalık cıkmadı normaldi bi hafta sonra gel kese buyuyor mu bklım dedi bu arada ikinci süpriz oldu kanda progestana baktı dusukse ılac verım dedı oda normal cıktı bklım saglıkla gelsinler