Bana doktorum en iyi haftası 20 _21 demişti bende 20+4 de gitmiştim. Gittiğim doktorda tam zamanında gelmişsin dedi sorduğumda. Aklında bulunsun. İstersen detaylıya gideceğin doktorada danış bi onlar genelde 20 hafta aktıysa 20 yi doldurup veya 20+ larda gelin diyorlar. Hatta medipolü aradığımda detaylı için bana 20+ lardasınız demi dedi evet deyince randevu oluşturdu