Ysmnpmk ay ne kadar saçma özele mi gidiyorsunuz ? Ben tahlil yaptırınca doktoruma yolluyorum herhangi bir durumda ya hemen gel diyor. Buda riske atılacak bir durum değil ki siz bence nöbetçi doktora gidin ben olsam doktorumu da değiştirirdim. Ayrıca protein kaçağında tansiyonunuzu da ölçün benimde tansiyonum yüksek çıkıyordu Allahtan protein kaçağı yoktu. Oda riskli bir durum