Kızlar selam, 4-5 nisanda yumurtlama gördüm. 13 Nisan’da BetaHCG baktırdım. Negatif geldi. Bende hamile değilim diye infertilite polikliniğine gittim. Transvajinal ultrason istediler. Bu gün reglm 5 gün gecikti ve transvajinal ultrason çekindim. Rahim duvarı kalınlığı(Endometrium) 18mm çıktı. 15mm üstü gebelik olabilir diyorlar. Evde yaptığım gebelik testleri negatif çıkıyor. BetaHCG tekrar baktırdım ama pazartesi çıkar dediler 😟 Hamile olma ihtimalim var mı yaa. Yoksa bu bir sıkıntı mı 😭😭 Kafam çok karışık