Fh17
Tiroid İlacı kullanıyorum
Progestan Kullanıyorum
Folik Asit Kullanıyorum
Prilam Dr Kullanıyorum
Zararı olacağını düşünmüyorum aksine bebek ve anne için gerekli önemli şeyler , ilaç kullanılmasa yükselen tiroid , süre gelen lekelenme veya kanama hepsi daha kötü sonuçlar doğururdu.