Kızlar yalova devlet hastanesine gidenler
Benim mayısın 2 sinde randevum var doktor bi ay sonra gel dedi randevu bulamadım o zamn 9+3 haftalıktım şuan 12+2 haftalığım
Her neyse kızlar sorum şu mayısın 2 sinde 14+1 haftalık oluyorum ikili tarama geç olur kimi diyo daha doktor yapmaz randevu bulamadığım için ve ikili tarama zamanı geçiyo diye randevusuz gitsem doktor öyle alırmı bazı doktorlar alıyomuş bizim hastanedede alıyolarmı