mucizeolsunn Basakcum canım bende kız diyorum çünkü kese yuvarlak olursa kız fasulye gibi olursa erkek diyolarmış burdan öğrendim bende 😁🤭🤭
Basakcum mucizeolsunn yaa ben ayrımı/tahmini ona göre yaptıklarını anlamamıştım. Sağlıkla gelsin tabii ama kız olursa da bi ayrı sevinirim. Bir oğlum var çünkü 😊
mucizeolsunn Basakcum gönlünüze göre olsun inşallah 🤲🏻 ben de bilmiyodum burda öyle gördüm bikaç kez 🤭 benim kese ilk başta fasulye gibiydi sonra biraz yuvarlak gibi oldu kız mı erkek mi anlamadım😁
Basakcum mucizeolsunn siz de yolun başındasınız yani. Hadi gönlümüze göre olsun inşallah, sağlıkla gelsinler 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
mucizeolsunn ezell34 canım erkek olabilir dediğim gibi ben çok bilmiyorum kese böyle fasulye şeklindeyse erkek diyolar genelde ona göre söyledim 🤭 kaç haftalıksın
mucizeolsunn Basakcum Amin inşallah🤲🏻 Evet 3,5 sene beklemenin sonunda çok şükür oldu 🌸 o yüzden çok heyecanlı ve korkulu geçiyo
mucizeolsunn ezell34 17 haftalıkken doktor söylemedi mi cinsiyeti o kadar bekletiyolar mı ya ben 12.haftada gideceğim inşallah söylerler diye bekliyorum 🤭🤭