obirannea Kızlar 15+3 teyim doktor yüzde 99 kiz dedi burdan sonra yanılma olabilir mi sizce hafta erken olduğu için yanılma olur diye korkuyorum böyle söylenip değişen oldu mu 😊🫠
petekceee obirannea arkadaşıma doktor 15. Haftada kız 17. Haftada erkek dedi Detaylıyı beklemek daha garanti geliyor bana 🌸
obirannea YncaY evet gördü bacak arası boş gözüküyor dedi ve v şeklinde duruyor böyle olunca kız diyoruz dedi
Bebekkk00 @YncaY Canım benim gördü kız diyor ama net bişey söylemiyor hazırlık yapma diyor üsteki 15 haftalık altaki 14 değişmez demi yaa anlamıyorum ben pek ama hazırlık yapmak istiyorum anliyormusun acaba🫣💖