zeynonunannesiiii Karabüke gidiyordum ama artık iyice soğudum birde kastamonuyu denemek istiyorum kadın doğum doktorları nasıl önerdiğiniz doktor var mı nstleri nasıl biraz bilgi verir misiniz
Ebrosko Fatma nazlı, yeliz ve humeyra hanımı tavsiye ederim. Hepsi iyi hekimlerdir. Nst de ortalama. Daha kötü hatta hijyeniksiz ortamlar görmüş biri olarak memnundum kast dan.