Fh17 ben de tiroid alanında uzman bi genel cerraha takipliyim 16. Hafta civarı 2,3 çıkmıştı sonrakinde 2,0 çıktı tabi t3 t4 de önemli bende haşimato varmış .. şuana kadar ilaca başlamadı ,dahiliye doktorunuzu dinlemenizi tavsiye ederim çünkü kadın doğumcu bu konuda yeteri kadar bilgi sahibi olmayabilir başka bir tiroid uzmanından da görüş alabilirsiniz ben de olsam tedirgin olurdum hamile olduğumuz için ama bildiğim kadarıyla hormon olduğu için bebişlere zarar vermiyor asla