Geçen ay bayağı hüsrana uğradım, erken gebelik testi pozitif çıktı, kanda negatifti, ama doktor dış gebelik olabilir demişti, 1 hafta gecikmeden sonra regl oldum, bu ay da en yüksek günde korunmadık, sonrasında korunduk ben istedim çünkü, olacağı varsa bir kerede de olur dedim, şimdi ise 3 gün var guatr ilacını düzenli kullandım bu ay, şimdi ise acaba var mı telaşı geldi. 😂