Kayraninannesiii Merhaba 16+2 günlük hamileyim Ankara Etlik şehir hastanesi perinatoloji takipliyim 2. Sezeryanimi olacam..şehir hastanesinde sezeryan olan var mi nasil gecti dikisleri güzel yapiyolar mi surec hakkinda bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim🌸
mystery00 Kayraninannesiii bende normal doğum yapıcam orda inşallah 29günn kaldı tahmini🥰 kötü bişey duymadım ama orda doğuranlardan sezeryandan falan da memnunlardı konuştuklarımm
Kayraninannesiii mystery00 ewet bende burda bi kac kisiyle konustum cok memnun kalmislar bende sezeryan olacm inşallah iyi insanlara denk geliriz..herkesin memnuniyet anlayisi farkli her doktor herkese iyi gelmiyo maalesef