Merhabalar hanımlar🌸 23+5 haftalık hamileyim ilk trimesterın sonundan itibaren 2.trimesterda dahil göğüslerim ciddi derece de büyüdü 1 bedenden fazla büyümesini geçtim göğüs yanlarım ve üstü mor kırmızı arası çatlaklar oluştu.Bunlar geçer mi acaba ya veya tavsiye edeceğiniz bir ürün var mı acaba 🦋