melikets33 canım benim çok teşekkür ederim valla fokyora gidince de bebek iyi diyene kadar kalbim duruyor ilk gebelik cidden zormuş birsey de bilmiyoruz devlet hastanesi doktoru ile de iletişim olmuyor soracağım kimse de yok sürekli düşünüyorum valla bazen kasik ağrısı olunca korkuyorum neden ne oluyor acaba diye