merhaba, 20+5 haftalıkken bebeğime detaylı ultrasonda aort damar eksikliği söylendi. Bebek karnımda ölebilirimiş ya da doğarsa doğar doğmaz ameliyatla yapay damar ekleneceği söylendi. Hiç olumlu bir şey söylemediler. Çok korkuttular. Bu durumu yaşayan var mı nasıl bir süreç izlediniz yazabilir misiniz ?