Rose21 mervek123 cnm vaktim kalmadı. 1 haftadır squat yapıyorum yürüyüş yapıyorum. Aşağı inmedi. Kan su hicbir şey yok. Sancim da yok. Yarın doktor fitil verip doğumu başlatacak ama ben yine de açılma olacağını sanmıyorum. 1 haftadır acilmiyorsa 1 fitille hiç açılmaz.
mervek123 Rose21 su azalıyorsa bebeği riske atmamak lazım sen stres yapma bebeğin için en iyisi ne ise onu düşün yeter ki sağlıklı doğsun da
Pelus Rose21 evet evet açılma yokken fitil,suni de vermemin anlamı yok dedi..boşuna o süreci ve acıyı çekmiş olursun,sonunda yine sezaryene dönebilir dedi..umarım sizde işe yarar🙏🏻🙏🏻
Basakaracsuslu mervek123 gecmis olsun ins bebisinizle uzun saglikli bir omrunuz olur 😊 danci nasil birsey gelip gidiyor mu yoksa surekli adet sancısı gibi belden sizliyor mu
mervek123 Basakaracsuslu ilk sancılar hafif adet sancısı gibi oluyor.Daha sonra açılmalar başladıkça düzenli 5 dkda bir gelen bende önce popomdan sanki ishal gibi bir his ardından bele ardından da kasıklara vuran bir ağrı 30-20 sn süreli.Sürekli olsa dayanılmaz Allahtan böyle arada geliyor
Yusufcinarinannesi mervek123 Maşallah canım Rabbim evladını sana bagislasin uzun hayırlı çok güzel bir ömrü olsun inşallah.ben çok korkuyorum yaa doğuramamak tan çok korkuyorum 😥 üstelik ebeyim ama doğurmak la doğurtmak çok farklıymış anne olmak başka bişey mis gerçi doğumda çalışmıyorum belki biraz daha rahat olurdum çalışsaydım.
mervek123 Yusufcinarinannesi amin güzel dileklerin için çok teşekkür ederim ☺️Allah sanada kolay bir doğum nasip eder inşallah.Yaa bende hiç korkmuyordum çünkü çok detaylı bilmiyordum normal doğumu,sen işin içinde olduğun için daha iyi gözlemlemişsindir tabi.Ama doğduktan sonra herşey unutuluyor gidiyor yaa herkesin acı eşiği farklı hissettikleri farklı sen bebişi düşün ☺️
1850 mervek123 hayırlı olsun saglıklo sıhhatli büyüsün😊 dikişiniz cok varmı 🙄normal dogumdan tek korkum benım dikişin cok olmasıda
mervek123 1850 amin canım inşallah 1 dışta 3 içte var birde dikişler atmasın diye 2tane daha attım dedi doktorum.Acısı her geçen gün hafifliyor bol bol kremleyip batikon sür dedi doktorum hergün 5 kere yapıyorum.
Yusufcinarinannesi mervek123 aynen çok bilmek te iyi değil daha çok korkuyor insan .Rabbim yardımcımız olur inşallah. Bende teşekkür ederim .Şu an lohusa sın ve çok önemli dönemi yasiyosun bundan sonra si için de çok mutlu ol inşallah canım.
mervek123 1850 birazcık oluyor ama zamanla hassasiyet azalıyor.Sadece büyük tuvaleti yaparken insan zorlanıyor biraz
Minnosaile mervek123 sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🏻 Merak ettiğim dikiş atılırken hissettiniz mi? Daha sonra o dikişler alınacak mı?
mervek123 Minnosaile yok dikiş atılırken orayı uyuşturuyorlar zaten doğum bitmiş rahatlamış oluyorsun dikişi hiç hissetmiyorsun ☺️
mervek123 Yusufcinarinannesi amin güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.Evet lohusalık çok değişik duygu yükü.Hem hüzünlü herşeye ağlamaklı hem mutlu