1.5 aydir burun tinaikligim gecmiyor hatta sesimde duzelmiyor. Doktora gittim burun spreyleri verdi belki alerjikte olabilir diyor ama bilmiyorum garip bi turlu gecmiyor bi anda cok aziyor sonra normal olucak gibi oluyor hala ayni. Bu durumu yasayan var mi neyden kaynakli olabilir. Yurt disindaki doktorlarin tecrubeside yok Turkiyede doktorlar cok daha tecrubeli