Selale_bati Aysun15 bende burda durayim bazi postlarda gormusdum 2 cm aciklikla haftalarla gezenler varmis siz kac haftaliksiniz acaba ?
Rabia06 Aysun15 canm benmde kızımda 37+5 haftalıkken 1 cm açıklıgım vardı ama 40+3 günlükken dogurdum
MeltemmB Aysun15 nerdeyse 2 haftayı geçkin 1 cmle dolanıyorum. Bugün muaynem vardım hala 1 cm.. yani önemli olan 1 cm olması değil açılmanın devamı gelmesi. Bol bol yürüyüş yap. 💕☺️
Zeynep30 Aysun15 benimde vajinada ağrım oluyor hatta kemiklerim ağrıyor bastırdığımda falan hepten hissediyorum ağrısını çok ilginç geliyor 😁
MerveGmss Aysun15 girdim onada baktı bisey demedi :) anlasılan bsşey yok nst de yazarmı peki acıklık olunca
Aysun15 MerveGmss Yok yazmaz orda bebeğin hareketlerine bakılıyo açıklık olduğunu anlamaları için elle bakmaları gerekiyo olsaydı söylerlerdi
Biz Kızlar uyanarak bisey sormak istiyorum bilmiyorum sizlerde fark ettiniz mi ama ben kendi epilasyonumu kendim yapıyorum banyoya geciyorum bi ayna alıyorum ona bakarak kendimi temizliyorum 1 saat felan sürüyor ama uyanıyorum diye gidemiyorum kuaföre ancak bisey fark ettim vajinamda bi açılma var daha doğrusu genişlemiş baya bi daha çatı muayenesinde olmadım ama dün hastAneye gittim agrım var diye bebekte ve bende sancı çıktı
Aysun15 Biz Canım sen fark edemezsin onu biz farkedemeyiz hamilelikte değişimler oluyo zaten ama olu elle muayene eden fark edebilir
Biz Sizce açılmam mı olmuş acaba hiç bilmiyorum ilk gebeliğim olduğu için kusura bakmayın lütfen 39 . Haftamda çatı muayenesi olcam
Mslali Bende 37+4 üm yarın tam 1 hafta olacak 1 cm açıklık. Erken doğum riskim vardı serumlarla durdu. Şimdide bekliyorum kasılmalar var ama şiddetli değil