Eymen01 36+3 deyim ve yaklaşık 1 saattir karnımda adet sancısı gibi kısa sancı oluyor bugün nstye gittim o zman da bi sancı oldu hemşire korkma dedi doktora gösterdiğimde de sıkıntı olmadığını söyledi.ama korktum şuan sizce ne yapmalıyım ?
Selale_bati Eymen01 ayni haftadayiz bendede gece hafta asiri sancim vardi nst de cikti sancilarim doktor 1 hafta somra gel dedi suan cancim yok bu haftada bitse 38de dogsun istiyorum kizim🤗🤗🤗❤
Eymen01 Selale_bati kasıgıma vurup sıkıştırıyor ve sürekli idrarım var gibi hissediyorum Şuan korktum biraz 🤭 gitmeli miyim doktora acaba sizin ne kadar sürdü bu sancı ?