BMutlu neden urktunuz? Benim doktorumda aynı yaklaşımda. Çatı muayenesi ne zaman olacak dediğimde boyun kısa olsaydı veya herhangi bir sorun olsaydı bakardım ama onun dışında bakmıyorum çünkü dogumdaki catiyla şimdiki bir olmuyor dedi. Mesela 39+2 yim hala bebegim kanala da girmedi , bunun için de bir kaç şey okumuş ve duymuştum böyle olunca 40 olur olmaz sezaryene zorlayan , kolaya kaçan doktorlar olduğu için stres olduğumu ve normal doğum yapmak istediğimi söyledim. Kendisi buna takılma dogum anında bile kanala girebilir daha vakit var , sen sadece egzersizlerine odaklan , Son care olmazsa sezaryen düşünürüz dedi . Yani bebeklerimiz bir şekilde illa ki doğacak gönlümüz vajinal doğumdan yanaysa hem de bunu destekleyen bir doktorlaysak sansliyiz, sabırla miniklerin gelişini beklemeliyiz. İnşallah hepimizin gönlünce bir dogum hikayesi olur.