Merhaba kızlar, dün gece uykumdan uyandığımda iç çamaşırım tamamen kan doluydu affedersiniz. Hemen acile gittik alttan muayene falan yapıldı, doktor kanama alanı yada rahimde bebekte bir problem görmedi çok şükür kalbi atıyor gayet normal hersey dedi ve hatta cinsiyetini de söyledi 🥺 yani sebepsiz bir kanama yaşadım daha önce başına gelen var mı? 12+4teyiz