Melliisaa 29+3ten selam bebek kıyafetlerini ne zaman yıkadınız kızlar hastane çantası sonra ya kalsın ama kıyafetleri yıkasam mı diyorum
Hamilebirisi_06 Melliisaa yıkayın ağarlaşmadan ilerde daha zor oluyor hastane çantasını 34 de hazırladım ama oğlumda 32 de hazırlamıştım her ihtimale karşı erken hazırlamak daha iyi ne olacağı belli olmaz
07Tugce Melliisaa 32 den sonraya bırakmayın zor oluyor uğraşması minik minik yıka ütüle hastane çantasını da o haftalarda hazırlayın beklesin
YeniGelinMeselesi Melliisaa aynıyız seninle 🫶🏻 Ben yıkadım kuruttum bugün ütülüycem inşallah hastane çantasını da hazırlıycam yavaştan bebişlere belli olmuyor fık fık erken geliyor etrafımdakiler 😂
Melliisaa Bsraaydnn haliniz var mı Benim de düşüncem o haftalara bırakmaktı kokusu gitmesin tozlanmasın diye ama Arkadaşlar bu hafta da öneriyor
Melliisaa YeniGelinMeselesi ayy yerim ya bazen Ben de hemen kavuşmak istiyorum sonra iyiliği için biraz daha dursun diyorum Neyse hazırlamakta fayda var dediğiniz gibi Hem ne eksiklerin var ortaya çıkar😂
YeniGelinMeselesi Melliisaa aynen öyle her zaman tedbirli olmak lazım yalancı sancılar yokluyor son 1 haftadır her gün nerdeyse insan tedirgin oluyor hem kavuşmak istiyorum hem erken daha üzülüyorum dua edip bekliyoru napalım hayırlısıyla gelsinler🥹🫶🏻
Melliisaa Serpil_07 Ben de kıyafetleri yıkayayım kurusun ütüleyim dolabı sileyim yerleştireyim diyorum hastane çantamı da 32 35 haftalarda hazırlayayım diyorum Siz ne zaman kıyafetleri yıkadınız
Serpil_07 Melliisaa 32. Haftamda hallettim her şeyimi. Çalıştığım için bayram tatilinde vaktim vardı ertelemek istemedim. Genelde 37. Hafta ile hazırlı olmak gerek ne zaman gelmek isterse kızım bekliyoruz.🙏🏻🌸
YeniGelinMeselesi [silindi] evet renkliler ve beyazlar olarak ayırdım rengi akan falan olursa beyazları boyar
Melosunannesii Melliisaa kızımda 29 da yıkadım 30 da hastaneye yatmistim sonraki haftalar çok zorlandim zaten yine aynı yapmayı düşünüyorum 27. Haftamdayim