Merviiss o kadar şiddetli bir ağrı yaşamıştım ki kürtajdan üç gün sonra adet olacakmış gibi hastanelik olmuştum serum bile ağrımı kesmemişti. Doktor normal demişti üşütmeyin dikkat edin o ağrının peşine üşütüp bir de gaz sancısı çekmiştim o hepsinden kötüydü hatırlamak bile istemiyorum.