Boncukk123 evet bizimkiler de bağışıklığı güçlensin bu kadar koruma sakınma biz hep yaptık falan diyolsr ama insan korkuyor işte
Evet kırklıyken zaten minicik oluyorlar insan hiç kıyamıyor 🥹
Ablam altı aylıkken yaptı kaynanası yaptı karşıladı her şeyini kaynanasının evinde okutuldu son dua anı getirdi çocuğu
Kaynananlar köye gidicek birkaç ay dönmezler onlar döndüğünde işte 6 aylık olur zaten benimki siz gelince yapayım diyorum altı aylık olmuş büyümüş çocuk mevlit mü olurmuş
Ne diyeceğimi de şaşırdım evet falan diye geri cevap verip ters yapıyorum ama kötü niyetli demiyolar biliyorum o yüzden ikilemde kalıyorum bana kalsa hiç yapmayacağım valla akikayı da Afrika’da kestirip bağışlayacağım ama işte sonuçta oradakilerin daha çok ihtiyacı var burada et yemeyen mi var cagıracaklarım arasında yok ki hediyeye bile yoktan yere kullanılmayacak sonuçta bi köşede duracak 1000 tl az değil yani ama işte yanlış anlıyorlar ben böyle diyince her şeyden hevesini almış gibi davranma diyorlar ama bundan ne hevesi alayım ki 😂 açıkçası nazara da inanıyorum yani ondan da korkuyroum biraz ama en çokta hastalıktan vs korkuyorum kendini bilmiyor ki kimse hasta olan da geliyor yani