Kızlarrrr gebeligin basindan beri insülin kullanmama rağmen aclık sekerimi düşüremiyorum 😔 önerisi olan var mı? 97 100 99 102 hep boyle cıkıyor aksam yemekten sonra bisey yemesem bile 😔 tokluklarda sknti ypk zaten insülin kullanıyorum kullanmasam da 140 pek gecmez. Ama aclık 🙄 sabah olctum 101 cıktı inanamadım bidaha ölctum 92 cıktı hangisine inanacam onu da şasırdim. Yol gosterebilecek var mı 13.haftadayım. Degerleri boyle cikıp evladını sağlıkla kucagına alabilen var mi ? Lutfen yardım