Feride0642 hayırlısı olsun inşallah, benim de 7 ocak, eğer gelmemiş olursa hastaneye gideceğim kontrol olacak sıkıntı yok ise bir iki gün daha bekleyip tekrar kontrol olacak olmazsa suni sanci olacak artık oda olmazsa sezeryan, ama hiç sezeryan olmak istemiyorum 🙁