izobellaaa-_- Mrsselvinaz ne dedi doktorun benim ki aslında çok almış gibi çünkü diğer haftalar en son 25 de gitmiştim sonra gidemedim şehir dışındaydım 25+3 de 840 gramdı yani az gibiydi hatta kilosu
Mrsselvinaz izobellaaa-_- Kız bebek benim ki ilk hamileliğim.Özele gidiyorum doktorum gayet normal dedi. 28 hafta 4 günlük bir bebek için 1200 gramdan 2 gram eksik sadece.Zaten bu hafta itibariyle en az 100-200 gram arası alıyormuş bebek.