Kızlar dünden beri anlamsız bı yorgunluk halsizlik ve nefes alamama problemi yaşıyorum ara ara kulağımın cinlamasiyla ve gecede hiç baş ağrım yokken başım ağrımaya başladı 31. Haftaya giricecegiz tansiyon yüksekligi olabiliyormuş sanırım aletimde yoktu ölçmedim