Dora22 sonra dedler ki ozele gidil ilgi satin aliyosunuz, oara basiyosunuz.. ya kardesim biz insanin insan. Hayvan degiliz. Kurbanlik koyun degiliz. Her devlet hastanesi evet boyle degil ama çoğunluğu böyle.. artik su devlet hastanesini savunmayin nolursunuz ya. Simdi kimse demesin ki ozelde de kotu doktor hastsne hemsire ebe var. Evet var ben yok demiyorum. Ama ozel hastane hastanin kendi tercihidir. Doktoru hastaneyi iyi arastirirsa gidip gitmicegine karar verebilir. Eger ozel hastaneden memnun kalmassa bi insan bu kendi yaltigi kotu tercihtendir kendi karar verdi oraya gitmeye cunku. Ama devlet oyle degil insanin şansi iyiyise iyi insan denk gelir. Orasi zorunluluktur… ama anlatamiyoruz kimseye. Herkez oaranin derdine düşmüş yok cok oahali yok o oarayla bebegime yatirim yaoarim falan filan. Ya sizin caninizin kiymeti yok mu yoldan gecerken manavdan mi aldiniz caninizi. Cidden sasiriyorum artik. Cok sukur bebeginde de sende bi sorun yok onemli olan bu artik rabbim bebeginin bahtini guzel eylesin🤲🏻🤲🏻