nununundunyasi Elru benim adetime 4 gün kala yaptığım test kopkuyuydu 1072 değer ile öğrendim o gün tamamen betanın fazla salgılanmasıyla alakalı cinsiyet belli olursa bakalım tuttu mu hurafemiz 🤭
OguzMoms Elru Şöyle şeylere ne zaman inanmayı birakcaz acaba adamlar uzaya gitti hala böyle şeylerin olduğuna inanıyoruz 🤭
Boncukk123 Elru hiç ilgisi yok canım o testin koyu olması demek çok beklemek anlamına geliyor yani geç yaparsan testi koyu gözükür nasib olursa benim oğlum olcak adetim 3 gün geciktikten sonra yaptım betam da yüksek çıktı testte de bayaga koyu çizgiler çıktı
Elru Elru benim ilk hamileliğimde adetimin 28ci günü test yaptım kopkoyu çıkmıştı Bu defa adetimin 29 cu günü yaptım silik çıkmıştı
numix Nasıl yani? Ben adete 4 gün kala yaptım siik çıktı adet günü kopkoyu. Bu betanın artmasıyla alakalı bir durum değil mi. Bence böyle bir şey yok 🤭
Elru numix sadece ben ilk defada 28ci gun yatım kopkoyuydu Bu defada 29 cu gun yatım silikdi onun için sarayın dedim
Gorkemm Elru benim oğlumda sıkıntı şimdi bunda baya netti ama cinsiyeti bilmiyorum yaptığınız haftaya göre silik veya net çıkıyor ben oğlumu daha 15 günlük hamileyken öğrendim haliyle silik çıktı daha çok yenildi bunu 4 haftalıkken öğrendim haliyle netti