Nihalkrc Sol bacak bilek ağrısından uyandım tansiyonu ölçtüm 14/9 çıkıyor baş ağrım falanda yok dün kan idrar verdim proteinden suphelendi doktor ama başına gelen varmi
yasmin441 Preeklampsi oluyor bu gebelik tansiyonu olabilir yani tansiyon takibi ister doktorunuza bildirin mutlaka yükseldiğini