Bu gönderiyi üçüncü günümden yazıyorum. Normal veya sezeryan hiç önemli değil güzel anneler önemli olan sağlıklıca kucağımıza almak. 16 Nisan 38+6 haftalık rutin kontrolümüze gittik ssvd yapmayı düşünüyordum minik minik ağrılarım olmuş. Nst de ağrılar çıkınca ilk dikislerime de baskı olunca riske atmak istemedi ve ben ne olduysa kendimi ameliyathanede buldum. Hemen yatisim yapıldı ilk kızımı evde bırakmak çok zordu ama şu an ikisi de yanımda çok şükür. Hiç korkmayın biz çok güçlüyüz Rabbim öyle güç veriyor ki çok şükür. Evime üçüncü günde çıkabildim bebeğimin kanında enfeksiyon varmış, mama takviseyi vermemiz gerektiğini söylüyor doktor. Mama verip biraz da emzirmeye çalışıyorum çok şükür Rabbime ikinci sezeryan ve evimdeyim hamdolsunn Allah’ım herkese güzel doğumlar nasip etsin merak ettiklerinizi sorabilirsiniz güzellikler hepimize olsunnn. Allah’ım tüm hamislerin lohusalarin yardikcisi olsun bebiş isteyen layıkıyla bakabilecek herkese nasip etsin inşallah Rabbimmm 🤲🏼🤲🏼🤰🏼🥰👩👧👧👩👧👧