Sunsetandpalm Merhaba kızlar 7+ 3 deyim ama son günlerde özellikle sabah 4-5 gibi çok acıkarak uyanıyorum ve gün içinde 2-3 saatte bir yeme isteği geliyo şekerde normal gözüküyor böyle bir durum yaşagan var mı nasıl çözdünüz ?
melike2700 Sunsetandpalm bende de tam tersi herşeyden tiksiniyirum mutfağa girince midem bulaniyo yemekten vazgeçiyorum 🥴
Silakilic-01 Sunsetandpalm bende şuan 7+3 haftalığım ve sabah uyanır uyanmaz aşırı bir mide bulantısı oluyor açlıktan olduğunu biliyorum ama yerkende iştahsızlık oluyor zorla yemeye çalışıyorum maalesef 🥲
Makbule_199110 Sunsetandpalm yalniz olmadigima sevindim oructan ciktim sanki icimde canavar varmis gibi yiyorum ya bende 7.4um
Yumicupi Sürekli yiyerek çözdüm 😂 yemezsem tansiyonum düşüyor daha kötü oluyorum ben de yiyorum yapacak bir şey yok 🤷♀️