İshal oldum 7 haftalık hamileyim kanamam agrim sızım yok ,ishal oldum ve lavabo da sanki uygulamada ki bebek gibi gördüm düşük mü yaptim sizce ,daha 3 gün önce gittik kalp atışını duyduk,düşük bu şekilde mi oluyor büyük abdestle falan gelebiliyor mu ne olur yazın,ağrım kanamam yok sadece benzettim